Brno - Přerov

25.03.2017 07:22

Po dlouhé zimě se objevilo konečně jaro. Ten nádherný čas, kdy ráno je ještě mráz a v poledne sluníčko nádherně hřeje a je krásných 20stupňů. Na nic jsem nečekal, vzal kolo a vyrazil na dlouho plánovaný výlet do Přerova. Přehoupl jsem se po 42km stoupání přes Drahanskou vrchovinu a sjel dolů do Plumlova, kde akorát otevírali místní pizzerii, takže následoval obídek. Za Prostějovem se krajina narovnala a naštěstí moc nefoukalo, cesta pěkně ubíhala. V Dubu n/M jsem si pochutnal na zákuscích z místní cukrárny a do Přerova jsem dorazil po 6 hodinách a 90km. Putování po Hané jsem zakončil v nedaleké Chropyní u našich kamarádů, kde jsme můj příjezd patřičně oslavili v hospůdce u hřiště. Celkem najeto 108km. Foto zde.

 

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž