Brno - Olomouc

23.04.2016 08:45

Týden uběhl jako voda a už je tu zase sobota a já rozmýšlím kam pojedu na kole. Říkal jsem si, že by to mohlo být něco co jsem ještě nejel. Při pohledu na mapu jsem si všimnul Olomouce, města,  které by se dalo na kole snad zvládnout. Bylo rozhodnuto. Dal jsem to do navigace a ukázalo to cca 90km. 

Vyjel jsem v 8:45 a po šesti hodinách hrubého času jsem dorazil k olomouckému orloji a na tachecu bylo 92km. Zrovna začal orloj odbývat 15.hodinu. Poseděl jsem na kašně, dal si banán a užíval  si docela pěkného počasí. Hodin zase ještě nebylo tolik aby se nedalo jet ještě někam. Samozřejmě, že už po cestě jsem zvažoval kam to prodloužit, když budu v Olomouci v pohodě se silami. Opět mě napadla Chropyně a to nejen proto, že tam mám známé a hlavně se tam dá dojet po cyklotrase č. 47, která vede v blízkosti řeky Moravy a nádherným prostředím Chropyňského luhu a byl by to pěkný bonus. Do Chropyně jsem dojel přesně po osmi hodinách hrubého času v 16:45 se 128km v nohách.

Poseděli jsme  v hospůdce u hřiště, dali pár škopků ja navíc ještě večeři a v sedm večer už jsem seděl ve vlaku respektive v autobuse / protože byla vyluka / směr Brno. Příjemné bylo, že po celou dobu jízdy vč. jednoho přestupu nepřišla ani jednou průvodčí a nechtěla cestu zaplatit. Tak doufám, že ČD nezkrachuje. Domů jsem dorazil něco po deváte večer. Foto.

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž