Rok 2018 = spokojenost

01.01.2019 00:00

Loňský rok 2018 je za námi a jak dopadnul? Samozřejmě, že dobře, protože nezaleží na tom kolik jsem ujel kilometrů, ale na tom, jestli jsem si ty kilometry užil.

Najel jsem 3138km, poprvé jsem ujel 200km za den, poprvé jsem byl ve Spojeném Království, kde jsem se dostal zatím nejseverněji a nejzapadněji kde kdy jsem na kole byl. Poprvé jsem si sám vyrazil na těžko přes noc. Různých nej a poprvé bych asi našel víc, ale na tom asi moc nezáleží.

Takže u mě obrovská spokojenost.

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž