Lyžování na ledovci ,,Mölltaler Gletscher,,

22.11.2019 13:00

V půlce listopadu jsem od své kamarádky z Chropyně dostal nabídku jestli nechci jet lyžovat do Alp, konkrétně na ledovec ve vysokých Taurách. Nikdy jsem na lyžích nelyžoval dál než na Slovensku na Martinských hoľach na tož v Alpách a na ledovci. Neváhal jsem, jel jsem a užil jsem si to do sytosti.

Tímto ještě jednou děkuji za nabídku a kdyby snad ještě nějaká nabídka přišla tak určitě zase rád pojedu.

 

Fotky:

 

Lubka

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž