Jarní víkendovka v Jižních Čechách 23.4.-25.4.2021

23.04.2021 06:39
Minulý rok jsem v dubnu vyrazil na vodní nádrž Dlouhé stráně a bylo to krásné, hlavně ráno, když při teplotě 1st. pijete kafe a drkotáte přitom zubama.
Letos jsem si řekl nepojedu do hor tam je zima, pojedu někam kde je tepleji.
Jel jsem o tři týdny později než loni a jel jsem, dá se říct, že na jih. Bylo to ale, úplně jedno. Letos byl totiž nejchladnější duben za posledních 80 let.
Putování začalo v Olbramovicích, kde jsem dorazil vlakem z Brna a přes Prčice a Tábor jsem dojel do Bechyně. Kousek za tímto lázeňským městem jsem po 75km objevil malé fotbalové hřiště, ideální na přespáni.
Druhý den trasa vedla směrem na Písek, kde jsem se stočil na jih a přes Bavorov a Netolice došlapal na pěkné místečko u malého rybníku, kde jsem po 72km strávil druhou noc. Ráno mě vzbudilo sluníčko a říkalo, vstávej lenochu, čeká tě zámek Hluboká a pivo v Budějovicích. Tak jo, vylezl jsme, dál si kafe, snídaní a v 9 hodin vyrazil.
Předešlé dva dny jsem pořád jezdil jak na houpačce, nahoru a dolů a v průměrné výšce cca 450 m/m. Dnes už mě čekal jen jeden kopeček. Kolem Hluboké nad Vltavou už je to rovina. Při příjezdu do Budějovic bylo akorát 12 hodin, takže čas na oběd a ve 14:02 už sedím ve vlaku, abych po šesté hodině večerní dorazil domů do Brna. Dnes to bylo 34km a celkem krásných jihočeských 181km.
 
Tak uvidím příští rok, kam to bude na dubnové ,,drkotání,,.
 
 

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž