Brno - Praha za jeden den, 216km

05.07.2020 20:00

Uf, tak už jsem tady, myslím tím v Praze ,,U Fleků,,a popíjím jejich černou třináctku. Po 216 kilometrech a 16 hodinách, jsem dojel živý a zdravý. Ve 2:30 jsem stával a ve 3:30 ještě za tmy vyrazil a v 8 večer dorazil do cíle. 

Ve 22:06 mě jel vlak do Brna  a po 22 hodinách cestováni ulehám v 1:30 do postele.

Je to zajimavy pocit, když sedíte na 140.km na obědě s vědomím, že je před vámi ještě dalších skoro 90.

 

Tímto jsem si splnil další cíl - dojet do Prahy za jeden den a vytvořit si tak i svůj vzdálenostní rekord, do teď to bylo 200,07km.

Tento cíl je i poslední do tzv. serie 3 cílů - zajet si na pivo do třech nejbližších hlavních měst Prahy (216km), Bratislavy(167km) a Vídně(167km) na pivo. Škoda, že Berlin a Varšava jsou tak daleko.

 

Trasa:

Fotky:

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž