Brno - Budapešť za jeden den - 320km

03.09.2022 00:00
V minulých letech jsem si dojel na kole na pivo do třech hlavních měst našich sousedů, do Bratislavy, Vídně a Prahy. Vzhledem k tomu, že podmínka byla za jeden den, tak pro mě odpadla Varšava a Berlín.
Při pohledu na mapu mě napadlo, byť to nejsou naší sousedé, že by se dalo dojet do Budapešti. A tak stačilo, už jen počkat na správný okamžik, kdy budu mít trochu potrénováno a můžu vyrazit.
Tak tedy...
Start byl v sobotu ráno o půlnoci.
Trasa: Brno - Břeclav - Kouty - Senica - Trnava - Nové Zámky - Štůrovo - Budapešť.
320,6 km • 23:31 h
Stihl jsem to za den, což byl taky jeden z cílů této cesty. Další byl překonat dosavadních 216km a další ujet za den 300km.
Zároveň se z toho stal můj osobní rekord a i když se říká,,Nikdy neříkej nikdy,, tak tady to opravdu neplatí, toto už fakt nikdy nepřekonám.
 

 

Vyhledávání

TOP 10 

kde se cítíme dobře.

 

Lesní penzion a restaurace Bunč 
 
Restaurace   Schweizerhaus Vídeň
 
Restaurace U Labutě Přerov
 
Hospůdka Pod Lípou Česká u Brna
 
Cykloprodejna BikeMax Brno Líšeň
 
Cestovka CK Kudrna
 

Chata Prašivá

Kemp Koryčany

Restaurace Brusénka Brusné

Kavárna VeloCafé Kroměříž